Jak nakoupit na Obojkářství.cz

Vítejte na našem e-shopu. Připravili jsme pro Vás krátkého průvodce, díky kterému budete mít informace o průběhu nákupu po ruce. 

 

Výběr zboží

Vyhledat zboží můžete zadáním konkrétního názvu do vyhledávací kolonky, která se objeví po kliknutí na ikonu lupy v záhlaví stránky, případně pomocí menu vpravo nahoře (u mobilích zařízení) nebo pomocí lišty kategorií (u PC). 

 

Vložení do košíku a objednávka

Vyberte si z nabízených variant a přidejte zboží do košíku. Abychom neplýtvali a zbytečně nešili každý produkt ve všech kombinacích barev a velikostí, začínáme s výrobou až po našem potvrzení objednávky (spolu s ním Vám na e-mail také zašleme fakturu). Pokud u položky vidíte označení "skladem", znamená to, že pro výrobu produktu máme dostatek materiálu a jsme schopni pokrýt běžné objednávky. Takové objednávky jsme většinou schopni expedovat do 2-3 pracovních dnů.

 

Možnosti dopravy a platby

V současnosti nabízíme tyto možnosti dopravy: 

  • Zásilkovna - doručení na výdejnu nebo do výdejního boxu (Z-Box) - 79 Kč
  • Balíkovna - doručení na adresu – 99 Kč
  • Osobní odběr ve Zlíně po domluvě – zdarma.

 

Za zboží můžete platit následujícími způsoby: QR kódem, rychlou online platbou, běžným bankovním převodem, platební kartou online a v případě osobního odběru také hotově (mějte prosím nachystanou přesnou částku).

Pro online platbu doporučujeme platbu pomocí QR kódu, která je rychlá a pohodlná. Tu zvolíte tak, že při výběru platby zakliknete možnost Rychlá platba přes banku. Poté, co zadáte své osobní údaje a kliknete na tlačítko Objednat, se otevře platební brána, kde máte na výběr z několika možností. Vyberte možnost QR platba - bankovní převod a postupujte podle instrukcí.

Jak stornovat objednávku

Rozmysleli jste si to? Nevadí, vyplňte prosím kontaktní formulář a napište do zprávy, že chcete objednávku stornovat a připište číslo Vaší objednávky. Pokud jste již provedli platbu, odešleme Vám ji zpět do dvou pracovních dnů.

Doručení

O průběhu doručení budete pravidelně informováni pomocí zpráv a zásilku můžete rovněž sledovat u zvoleného dopravce. Při přebírání balíček zkontrolujte a případné poškození nahlaste rovnou řidiči.

Reklamace

Samozřejmě děláme maximum, aby k těmto situacím nedocházelo. Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít náš e-mail info@obojkarstvi.cz, kde můžete rovnou nahrát fotografie, čímž celý proces urychlíte. Než nám zboží zašlete zpět, vyčkejte prosím na naše vyjádření.

 

Obchodní podmínky

Plné znění obchodních podmínek najdete zde. V příloze obchodních podmínek také najdete vzor formuláře pro reklamaci, který se může hodit, pokud z nějakého důvodu preferujete provést reklamaci v tištěné formě.