Vrácení zboží a reklamace
Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Přišlo Vám zboží poškozené nebo s vadou? Hlavně nepropadejte skepsi, všechno společnými silami snadno zvládneme! Jistě Vás mile překvapí, jak snadno a rychle u nás zboží vyměníte či vrátíte.
- Pokud chcete nepoužité zboží vrátit, můžete odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření. Vytiskněte a vyplňte tento formulář a k zásilce také přiložte kopii dokladu o koupi. Zboží zabalte tak, aby dorazilo nepoškozené, a zásilku zašlete na adresu Jolana Bařinková, U Lomu 634, Zlín 76001.
- Pokud chcete zboží reklamovat, pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít náš e-mail info@obojkarstvi.cz, kde můžete rovnou nahrát fotografie, čímž celý proces urychlíte. Než nám zboží zašlete zpět, vyčkejte prosím na naše vyjádření.
- Dorazilo Vám poškozené zboží? Pokud byla doručovatelem Balíkovna, může poškození zásilky reklamovat pouze příjemce a to do dvou pracovních dnů. Postup naleznete na stránkách České pošty. Pokud byl doručovatelem jiný přepravce, neprodleně nám napište na info@obojkarstvi.cz, uveďte číslo objednávky a přiložte fotografie poškozeného zboží i obalového materiálu. Poté Vás budeme kontaktovat s řešením situace.